ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

У відповідності до Роз’яснення Мінекономрозвитку за № 3302-05/40083-06 від 01.12.2015 року, роз’яснено основні засади Закону України “Про ринок природного газу”, що регламентують закупівлю природного газу, в тому числі бюджетними установами та організаціями України починаючи з 1 жовтня 2015 року. Законом передбачено, що споживачі, в тому числі бюджетні купують газ по договірних цінах, на вільних засадах у будь-якого постачальника, згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону постачальник природного газу – суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.

Починаючи з грудня 2015 року, ТОВ «Енергогазрезерв» приймає активну участь в тендерах по постачанню природного газу бюджетним споживачам України. За рахунок того, що товариство пропонує низькі ціни та прийнятні умови розрахунку, кількість бюджетних споживачів що уклали договори із ТОВ «Енергогазрезерв» збільшується кожного дня.

Порядок співробітництва з ТОВ “Енергогазрезерв”. При укладанні договору з ТОВ “Енергогазрезерв”, необхідно надати електронною поштою ЕІС-код споживача природного газу, помісячну розбивку планових обсягів по договору, довідку про відсутність заборгованості перед попереднім постачальником. При укладанні договору з ТОВ «Енергогазрезерв», також необхідно мати договори з газорозподільчим (облгаз) та газотранспортними (трансгаз) підприємствами по місту знаходження. Після укладення договору ТОВ «Енергогазрезерв» заводить споживачу ліміти природного газу. Постачання газу можливе починаючи з того місяця яким укладено договір.

НОРМАТИВНІ АКТИ

  • Закон України від 25.12.2015 № 922-VІII «Про публічні закупівлі»
  • Закон України від 20.04.2000 № 1682-ІІІ «Про природні монополії»
  • Закон України від 09.04.2015 № 329-VIII «Про ринок природного газу»
  • Господарський Кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації»·
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 18.03.2016 №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування»
  • Постанова Кабінету міністрів України від 23.03.2016 р. № 291 «Про встановлення розміру плати за подання скарги»
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 15.03.2016 № 440 «Про утворення комісії із забезпечення здійснення авторизації електронних майданчиків, підготовки рішень щодо їх підключення/відключення до/від електронної системи закупівель, усунення технічних збоїв в електронній системі закупівель»
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 31.03.2016 № 571 «Про затвердження Примірного договору про надання доступу до модуля електронного аукціону та бази даних»
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007»
  • Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457 «Про затвердження та скасування національних класифікаторів»
  • Державний класифікатор України «Класифікація видів науково-технічної діяльності» ДК 015-97 затверджений наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.1997 № 822.
  • Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013»
  • Наказ Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 «Про затвердження та набуття чинності галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”»
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 06.10.2014 № 1190 «Про затвердження примірних навчальних програм з питань організації та здійснення державних закупівель»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету»
  • Постанова Кабінету Міністрів України №835 від 21.10.2015 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»
  • Закон України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції»
  • Наказ Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5 «Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення»
  • Бюджетний Кодекс України від 08.07.2010 № 2456-VI
  • Цивільний Кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV
  • Господарський процесуальний Кодекс України від 06.11.1991 № 1798-XII
  • Цивільний процесуальний Кодекс України від 18.03.2004 № 1618-IV
  • Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X
  • Кодекс законів про працю України , введений в дію Законом УРСР від 10.12.1971 № 322-VIII
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 «Про затвердження Порядку проведення перевірок державних закупівель Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України»**
  • Закон України від 10.04.2014 № 1197-VІI «Про здійснення державних закупівель»**
  • Закон України від 24.05.2012 № 4851-VІ «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»**
  • Наказ Мінекономіки від 26.07.2010 № 921 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»**
  • Наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 15.09.2014 № 1106 «Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель»**
  • Наказ Мінекономіки від 26.07.2010 № 916 «Про затвердження Типового положення про комітет з конкурсних торгів»**
  • Наказ Мінекономіки від 26.07.2010 № 919 «Про затвердження стандартної документації конкурсних торгів»**

** стосовно процедур, розпочатих до 01.04.2016 р.

Нормативні підстави для направлення заяв:

  • Закон “Про публічні закупівлі”
  • Закон “Про рахункову палату”
  • Постанова КМУ № 43 від 03.02.2016 “Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України”
  • Постанова КМУ № 310 від 06.08.2016 “Про затвердження Положення про Державну фінансову інспекцію України”
  • Закон “Про прокуратуру”
  • Кодекс України про адміністративні правопорушення


УЧАСТЬ ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»
В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ

Закупівлі є важливою та складовою частиною діяльності ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ».

У рамках системи ProZorro реалізовано 8 основних закупівельних механізмів, які замовник може використати в залежності від обсягу і характеру його потреб.
Нормативно-правовою основою процедур є ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони».
Використання стандарту відкритих даних у процесі закупівель забезпечує доступність інформації, таким чином позитивно впливаючи на рівень сприйняття прозорості влади.
Доступність даних зменшує асиметрію інформації і дає рівні можливості для участі у публічних тендерах. Це призводить до посилення конкуренції та, відповідно, більш вигідних цін.

ТОП 10 Замовників ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» за 2018 рік

  • Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
  • ГП «Квартино – експлуатаційне управління м. Полтава»
  • Квартирно – експлуатаційний відділ м. Мукачеве
  • Квартирно – експлуатаційний відділ м. Харків
  • НАУ ім. М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
  • Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого
  • Квартирно – експлуатаційний відділ м. Вінниця
  • ДП «Відділ освіти Іршавської РДА» Закарпатської області
  • КУ «Одеська обласна клінічна лікарня»
  • ДП «Морський торговельний порт «Южний»»

ТОП 10 Замовників ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» за 2019 рік

  • Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
  • Комунальне підприємство «Тернопільводоканал»
  • Квартирно – експлуатаційний відділ м. Вінниця
  • Комунальне підприємство «Водоканал»
  • Міське комунальне підприємтво «Хмельницькводоканал»
  • Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
  • Комунальне підприємство «Броваритепловодоенергія»
  • ЛКСП «Лисичанськводоканал»

Укладення договору про закупівлю

Укладення договору про закупівлю за проведених торгів, є завершальною стадією всього процесу проведення процедури закупівлі.

На порядок укладення договору про закупівлю за результатами  торгів розповсюджуються норми Цивільного кодексу України  та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, передбачених законом України «Про публічні закупівлі».

Строки укладання договору про закупівлю

Законом «Про публічні закупівлі» передбачені такі строки для укладення договору про закупівлю:

  • Відкриті торги –  договір по даній процедурі укладається не раніше, ніж через 10 календарних днів,  з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу  повідомлення про намір укласти договір про закупівлю  та  не пізніше, ніж через 20 (двадцять) календарних днів з дня прийняття рішення Замовником про намір укласти договір про закупівлю.
  • Переговорна процедура – Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі у строк:
  • –  не раніше, ніж через 10 календарних днів (п’ять календарних днів – у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої ст.35, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування),  з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір;
  • – не пізніше  35 календарних днів  (20 календарних днів – у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 35, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування), з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.

Допорогові закупівлі

Порядком здійснення допорогових закупівель, передбачений такий строк для укладання договору:

  • договір за результатами цієї закупівлі підписується між Замовником та Переможцем не раніше, ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця закупівлі, але не пізніше, ніж 30 календарних днів після закінчення строку подання пропозицій.
  • Закупівлі для потреб оборони
  • В закупівлях, які регулюються законом «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», передбачений такий строк укладання договору про закупівлю договір укладається у строк не раніше ніж через чотири робочі дні та не пізніше, ніж через 10 робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Важливо: у торгах, які регулюються законом «Про публічні закупівлі», у разі наявності скарги по процедурі закупівлі до органу оскарження  (АМКУ) перебіг строків для укладення договору зупиняється, до моменту винесення органом оскарження рішення по скарзі.

Внесення змін до умов договору

Закон містить загальне правило,  що істотні умови договору не повинні змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами його умов, та  містить вичерпний перелік з 8-ми підстав для внесення змін до договору про закупівлю, які зазначені в ч. 4 ст. 36 закону. Також варто зазначити, що  при  цьому,  Закон не містить обмежень щодо внесення змін до неістотних умов договору про закупівлю.